Слово архиепископа Белогородского Сильвестра после чтения третьей части канона прп. Андрея Критского
В каноне, который читается в первые дни Великого поста, нам предоставляется постоянное напоминание о том, как мы должны жить, чтобы совершать наш подвиг христианина
Велике повечір’я з читанням другої частини Великого покаянного канону прп. Андрія Критського
Читання канону звершив проректор з навчально-методичної роботи єпископ Батуринський Пантелеімон
Слово архієпископа Білогородського Сильвестра після читання другої частини канону прп. Андрія Критського
Любов до людини заповідана Богом, але, якщо ми любимо тільки людину, або більше людину ніж Бога, зрештою, ми можемо прийти до найжахливіших речей
Слово архиепископа Белогородского Сильвестра после чтения второй части канона прп. Андрея Критского
Если мы уклоняемся от гнева, никого не обижаем, то конечно же мы должны так поступать каждый день на протяжении всей жизни
Архієпископ Сильвестр звершив читання першої частини Великого канону прп. Андрія Критського
Після читання канону владика ректор звернувся до присутніх зі словами архіпастирських настанов
Читання першої частини Великого покаянного канону прп. Андрія Критського
Читання канону звершив проректор з виховної роботи архієпископ Згурівський Амвросій
Слово архієпископа Білогородського Сильвестра після читання першої частини канону прп. Андрія Критського
Господь говорить Своїм послідовникам: «коли постишся, помасти голову твою і вмий лице твоє»
Слово архиепископа Белогородского Сильвестра после чтения первой части канона прп. Андрея Критского
Кто победил тщеславие тот победил и гордыню, потому что не дал разрастись ему
Слово архієпископа Білогородського Сильвестра перед початком Великого посту
Піст — це засіб. Засіб, що дозволяє людині побачити свої слабкості та зрозуміти, що тілесне начало часто опановує людину, повністю контролює її волю, бажання, емоції
Слово архиепископа Белогородского Сильвестра перед началом Великого поста
Основная цель поста не в том, чтобы не употреблять какие-то виды пищи или ограничивать себя в ее количестве, а в том, чтобы учиться пользоваться телесной составляющей человеческой природы