СВІТЛИЙ ПОНЕДІЛОК. Божественна літургія
Богослужіння очолив намісник Свято-Покровського чоловічого монастиря архієпископ Ворзельський Ісаакій у співслужінні духовенства монастиря, викладачів, студентів та гостей Київських духовних шкіл у священному сані
СВІТЛЕ ХРИСТОВЕ ВОСКРЕСІННЯ
За традицією, священнослужителі прочитали святе Євангеліє 14 мовами: слов’янською, грецькою, латинською, єврейською, українською, кримськотатарською, сербською, італійською, хінді, румунською, польською, англійською, німецькою, французькою
Ректор КДА звершив освячення пасок для сімей вимушених переселенців
2 тисячі пасок були передані сім’ям вимушених переселенців напередодні Світлого Христового Воскресіння
Пасхальне вітання в Київських духовних школах
Архієпископ Сильвестр, від імені Блаженнішого Митрополита Київського і всієї України Онуфрія, привітав зі святом Пасхи академічну корпорацію, духовенство, викладачів та студентів Київських духовних шкіл й передав від Його Блаженства святкові подарунки
ВЕЛИКА СУБОТА. Соборна Божественна літургія
З моменту читання Апостолу змінюється у храмі все, що нагадувало б скорботу попередніх днів. В цей час великопісні одежі священнослужителів і храму змінюються на білі – на знак небесного Світла і Слави Воскреслого Господа
Утреня з чином погребіння Плащаниці
Богослужбові тексти утрені Великої Суботи присвячені погребінню Господа Йосифом Аримафейським та Никодимом
Вечірня з виносом Святої Плащаниці
Богослужіння очолив ректор Київської духовної академії і семінарії архієпископ Білогородський Сильвестр
ВЕЛИКА П’ЯТНИЦЯ. Царські часи
В Академічному храмі на честь преподобного Іоанна Дамаскина було відслужено уставне ранкове богослужіння з читанням 1-го, 3-го, 6-го і 9-го часів та зображальні
Утреня з читанням 12-ти Страсних Євангелій у Київських духовних школах
Головний зміст утрені Великої П’ятниці полягає в читанні 12 Євангелій – вибраних глав з благовіствування усіх чотирьох євангелістів
ВЕЛИКИЙ ЧЕТВЕР. Спомин Тайної Вечері
Особливістю богослужіння Великого Четверга є піснеспів “Вечері Твоєї…”, який виконується замість Херувимської, а також під час Причастя та наприкінці Літургії