В Київських духовних школах молитовно відзначили свято Успіння Пресвятої Богородиці
Проповідь після читання Святого Євангелія виголосив архімандрит Митрофан
Всенічне бдіння з чином погребіння Плащаниці Пресвятої Богородиці
Наприкінці утрені Плащаниця була обнесена навколо храму, після чого усі змогли вклонитися святині
Проповідь архієпископа Білогородського Сильвестра у свято Успіння Пресвятої Богородиці
В імені Богородиця, каже прп. Іоанн, міститься все таїнство Домобудівництва. Богородиця народила Того, Хто є істинним Богом, але стає справжньою людиною
Проповедь архиепископа Белогородского Сильвестра в праздник Успения Пресвятой Богородицы
Смерть Пресвятой Девы Марии — не страх, не ужас, не мучение. Смерть Пресвятой Девы Марии — это засыпание для того, чтобы быть ещё больше прославленной со Своим Сыном
Ректор Академії звершив Божественну літургію в храмі на честь великомученика Георгія Побідоносця
Від імені Блаженнішого Митрополита Київського і всієї України Онуфрія, Його Високопреосвященство привітав отця Василія з 50-літнім ювілеєм з Дня народження та вручив йому ікону.
Божественна літургія у Неділю одинадцяту після П’ятидесятниці
Наприкінці Літургії був звершений подячний молебень з молитвою за мир в Україні та за здоров’я українських захисників
Архієпископ Сильвестр співслужив Предстоятелю УПЦ за Всенічним бдінням у Києво-Печерській Лаврі
Всенічне бдіння очолив Предстоятель Української Православної Церкви Блаженніший Митрополит Київський і всієї України Онуфрій
Всенічне бдіння напередодні Неділі одинадцятої після П’ятидесятниці
Богослужіння очолив проректор з навчально-методичної роботи єпископ Батуринський Пантелеімон
Проповідь архієпископа Білогородського Сильвестра в Неділю одинадцяту після П’ятидесятниці
Господь, як люблячий Отець, готовий прощати, тому що любить нас навіть тоді, коли ми впадаємо в гріх. Але тоді і ми повинні прощати тих, які, ймовірно, чимось нас образили або проти нас згрішили «словом, ділом, помислом»
Проповедь архиепископа Белогородского Сильвестра в Неделю одиннадцатую по Пятидесятнице
Очевидно, что под царем в притче подразумевается сам Бог. А под злым должником — те, кто не умеют прощать. Основной же смысл притчи демонстрирует нам истину: прощение Богом наших долгов напрямую связано с нашим умением прощать других людей
