Почати
18.01.2020 - 21:30
Кінець
18.01.2020 - 21:30
Категорії
НовиниУ суботу, 18 січня 2020 року, напередодні свята Богоявлення, ректор Київської духовної академії і семінарії єпископ Білогородський Сильвестр взяв участь у соборному богослужінні у Трапезному храмі на честь преподобних Антонія і Феодосія Свято-Успенської Києво-Печерської Лаври. Всенічне бдіння очолив Предстоятель Української Православної Церкви Блаженніший Митрополит Київський і всієї України Онуфрій.
Його Блаженству також співслужили: намісник Свято-Успенської Києво-Печерської Лаври митрополит Вишгородський і Чорнобильський Павел; керуючий справами Української Православної Церкви митрополит Бориспільський і Броварський Антоній; архієпископ Бучанський Пантелеімон; єпископ Баришівський Віктор, а також братія та гості обителі у священному сані.
Богослужіння супроводжували митрополичі хори та хор Київської духовної академії і семінарії під управлінням архімандрита Романа (Подлубняка).
За Всенічним бдінням молились студенти і вихованці Київських духовних шкіл, парафіяни та багаточисельні паломники Києво-Печерської обителі.
В Академічному храмі на честь Різдва Божої Матері Всенічне бдіння очолив проректор з навчально-методичної роботи архімандрит Філарет (Волошин), якому співслужило духовенство храму та студенти Київських духовних шкіл у священному сані.
Богослужіння транслювалось на офіційній сторінці Академії у мережі Facebook.
Вечірнє богослужіння напередодні свята Хрещення Господнього. Богослужіння складається з Великого Повечір‘я,утренні та 1-го часу.
Опубліковано Київська Духовна Академія Субота, 18 січня 2020 р.
Нагадаємо, сьогодні в Академічному храмі на честь Різдва Божої Матері наприкінці Літургії керуючий справами Української Православної Церкви митрополит Бориспільський і Броварський Антоній звершив чин Великого освячення води.
Водосвяття називається Великим через особливу урочистість обряду, наскрізь пройнятого спогадом євангельських подій, що стали не тільки першообразом таємничого омивання гріхів, але і дійсним освяченням самого єства води через занурення в неї Бога у плоті. Вода ця називається «агіасма», або просто «хрещенська вода». Під впливом Єрусалимського уставу, з 11 – 12 століття водосвяття відбувається два рази – і у Водохресний святвечір, і безпосередньо у свято Богоявлення. Освячення в обидва дні проходить однаковим чином, тому вода, освячена у ці дні, нічим не відрізняється.
Прес-служба КДА / фото І.Попович, І.Ганусич
