Публікації

Всі Події Публікації Новини
Сер
04

Проповідь архієпископа Білогородського Сильвестра у Неділю 6-ту після П’ятидесятниці

Сьогоднішнє Євангельське читання розповідає про зцілення розслабленої, тобто паралізованої людини. Історія про зцілення розслабленого є в трьох євангелістів: Матфея, Марка і Луки.

По Шевчук Олександр |
Детальніше
Сер
04

Проповедь архиепископа Белогородского Сильвестра в Неделю 6-ю по Пятидесятнице

Господь наш Иисус Христос, совершая исцеление говорит расслабленному «Прощаются тебе грехи твои» (Мф. 9, 2). И в этих словах Христовых указание на грех как источник всех заболеваний.

По Шевчук Олександр |
Детальніше
Сер
02

Проповідь архієпископа Білогородського Сильвестра у день пам’яті пророка Божого Іллі

Деякі пророки залишили після себе твори, які тепер є частиною Писання, а деякі — нічого не писали, проте їхнє життя і служіння залишили дуже яскравий слід у Священній історії. До таких належить вшановуваний нині пророк Божий Ілля.

По Шевчук Олександр |
Детальніше
Сер
02

Проповедь архиепископа Белогородского Сильвестра в день памяти пророка Божия Илии

Сегодня Церковь отмечает день памяти святого пророка Илии. Всем хорошо известно, какое значение имело пророческое служение в ветхозаветные времена. Святитель Иоанн Златоуст так и говорит, что слава древнего Ветхого Завета заключена в пророках.

По Шевчук Олександр |
Детальніше
Лип
28

Проповідь архієпископа Білогородського Сильвестра у Неділю 5-ту після П’ятидесятниці

Сьогоднішнє Євангельське читання розповідає про зцілення двох осіб, над якими панували біси, і ці люди були дуже люті. Їх лютість виявлялася в тому, що вони нападали на людей, які проходили повз місця їхнього проживання: «Ніхто не міг пройти тією дорогою» (Мф. 8:28) — говорить Святе Письмо. І коли Господь підійшов до цього місця, біснуваті вийшли з так званих могил.

По Шевчук Олександр |
Детальніше
Лип
28

Проповедь архиепископа Белогородского Сильвестра в Неделю 5-ю по Пятидесятнице

Наши прародители Адам и Ева, преступив заповедь, не просто согрешили, а попали в сеть дьявола, «который уловил их в свою волю» (2Тим. 2:26). И это господство дьявола простирается на всех потомков первых людей, не потому что мы якобы несем вину за грех Адама, но потому что все люди, как говорит святитель Кирилл Александрийский «разделяют с ним его природу, подпадшую закону греха». То есть все потомки Адама и Евы рождаются уже с поврежденной природой.

По Шевчук Олександр |
Детальніше