Вечірнє богослужіння з читанням трипіснця Різдва Христового
Богослужіння звершив завідувач аспірантури архімандрит Філарет (Волошин)
В КДАіС звершено вечірнє Богослужіння з читанням Різдвяного трипіснця
Богослужбові піснеспіви виконував хор студентів Київських духовних шкіл під керівництвом регента ієромонаха Іоасафа (Міронова)
Архієпископ Сильвестр звершив Божественну літургію з нагоди престольного свята храму на честь прп. Iллі Муромця
Наприкінці Літургії біля ікони преподобного Iллі Муромця було звершено чин славління
У Новорічну ніч в Академії звершено Божественну літургію
Богослужіння очолив завідуючий зоачним відділенням архімандрит Афанасій (Стрельцов) у співслужінні викладачів та студентів Київських духовних шкіл у священному сані
Київські духовні школи молитовно зустріли Новий 2025 рік
Перед початком молебню владика ректор звернувся до присутніх із архіпастирським словом. Його Високопреосвященство пояснив, чому православним християнам не варто уникати святкування Нового року
Ректор КДА взяв участь в архієрейській хіротонії в Свято-Пантелеімонівському монастирі в Феофанії
За Літургією була звершена архієрейська хіротонія архімандрита Іова (Похивки) у єпископа Кіцманського, вікарія Чернівецько-Буковинської єпархії
Божественна літургія в Академії у Неділю 27-му після П’ятидесятниці
Проповідь після читання Святого Євангелія виголосив архімандрит Маркел (Павук)
Всенічне бдіння в КДАіС напередодні Неділі 27-ої після П’ятидесятниці, святих праотців
Богослужіння звершили голова Учбового комітету при Священному Синоді УПЦ митрополит Ніжинський і Прилуцький Климент та ректор КДАіС архієпископ Білогородський Сильвестр
Собор святих КДА: святитель Іустин, єпископ Уфимський (+1903)
У 1865–1869 pp. навчався у Київській духовній академії. Після її закінчення був призначений викладачем Харківської духовної семінарії на кафедрі основного, догматичного та морального богослов’я
Стаття доцента КДА ієромонаха Германа (Ковача): «Проблемні аспекти виверження із сану (καθαίρεσις) у ретроспективі свідчень свт. Фотія Великого: богословсько-канонічний аналіз»
У традиції Православної Церкви богословсько-канонічні наслідки виверження із сану визначаються низкою параметрів, деякі з яких досі є предметами суперечок